RSS

Pages

25 Şubat 2013 Pazartesi

ISPANAKLI PASTA

 
 
 
 
İyilik, yüzlerinizi doğu ve
batı tarafına çevirmeniz değildir. Asıl iyilik, o kimsenin yaptığıdır ki,
Allah'a, ahiret gününe, meleklere, kitaplara, peygamberlere inanır. (Allah'ın
rızasını gözeterek) yakınlara, yetimlere, yoksullara, yolda kalmışlara,
dilenenlere ve kölelere sevdiği maldan harcar, namaz kılar, zekât verir.
Antlaşma yaptığı zaman sözlerini yerine getirir. Sıkıntı, hastalık ve savaş
zamanlarında sabreder. İşte doğru olanlar, bu vasıfları taşıyanlardır.
Müttakîler ancak onlardır! (Bakara: 2/177)

 
 
          SAĞOLSUN BENİM EŞİM GEÇEN HAFTA PAZARDAKİ ISPANAKLARI TOPAYIP GELİNCE:)) ISPANAĞIN DENEMEDİĞİM ÇEŞİTİ KALMADI. BÖREĞİ, YEMEĞİ, SALATASI VE EN SON PASTASI. ÇOK ŞÜKÜR ÇÜRÜMEDEN BİRİTDİM ISPANAKLARI. AÇIKÇASI RENGİNİN DIŞINDA HİÇ BİR ÖZELLİĞİ OLMAYAN BİR PASTA. YANİ NORMAL KEKLE DE YAPSANIZ AYNI TADI VERİYOR. AMA RENGİ ÇOK HARİKA OLUYOR. FISTIKLI GİBİ BİR HAVA VERİYOR HEPSİ BU.

KEKİ İÇİN;
.3 YUMURTA
.1 BARDAK HAŞLANIP PÜRE HALİNE GETİRİLEN ISPANAK.350-400 GR KADAR.
.YARIM SU BARDAĞI SIVIYAĞ
.1 SU BARDAĞI ŞEKER
.3-4 KAŞIK YOĞURT
.1 PAKET VANİLYA
.1 PAKET KABARTMA TOZU
.ALDIĞI KADAR UN. GENELDE BİRAZ KATI YAPARIM BEN KEKİ.

MUHALLEBİSİ İÇİN,
.1 PAKET MARGARİN
.1 LİTRE SÜT
.1 BARDAK ŞEKER
.1 BARDAK UN

YAPILIŞI;
.3 YUMURTAYI ŞEKERLE KÖPÜRENE KADAR ÇIRPALIM.
.SIVIYAĞ,YOĞURT VE DİĞER MALZEMELERİ KARIŞTIRIP ÇIRPMAYA DEVAM EDELİM.
.KEK HAMURUNU KATI YAĞ İLE YAĞLADIĞIMIZ PİŞİRECEĞİMİZ KABA BOŞALTALIM.(BEN BÜYÜK KARE BORCAM DA YAPTIM.)
.180 DERECEDE PİŞİRELİM.
.MUHALLEBİ İÇİN;
.MARGARİNİ TENCEREYE KOYALIM. ERİYİNCE ÜZERİNE ŞEKERİ KOYALIM.
.ŞEKER BİRAZ ERİYİNCE UNU ÜZERİNE KOYALIM. 3-4 DK KAVURDUKTAN SONRA 1 LİTRE SÜTÜN TAMAMINI ÜZERİNE BOŞALTALIM. KARIŞTIRMAYA DEVAM EDELİM.
. KOYULAŞINCA MUHALLEBİ HAZIR.
.PİŞEN KEKİN ÜZERİNE SICAK SICAK DÖKELİM.
.ÜZERİNE FISTIK ATTIM BEN. AMA HİNDİSTAN CEVİZİDE VEYA CEVİZDE ATILABİLİR.

AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Blog Listem

TAKİP ETTİKLERİM