RSS

Pages

7 Mayıs 2014 Çarşamba

1-2 YAŞ ETKİNLİKLERİ

1-2 YAŞ ETKİNLİKLERİ
REGAİB KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN. DULARINIZ EKSİK ETMEYİN İNŞALLAH
         Baya uzun süredir giremiyorum bloguma. Oğlum bilgisayarımızın ekranını kırdığından beri. Aslında onun yanında hiç bilgisayar açmıyoruz biz işe gidince bulup düşürmüş ve ekran gitmiş. henüz yaptırmadık. bilgisayar yok değil tabi her yer bilgisayar ama vakit bulup yazamadım işte. oğlumla bu aralar daha fazla etkinlik yapmaya başladık havalar da güzel tabi vakit buldukça dışarı çıkıyoruz, parklara gidiyoruz. bahçede top oynuyoruz. okul, ev işleri derken gece 12 de ancak oturabiliyorum. bitmiş bir halde tabi.
         Etkinliklerimiz artarak devam ediyor. henüz oğlum küçük  olduğu için aslında etkinlik bulmakta sıkıntı çekiyorum. (17 aylık bu arada. ) Ama baya alıştı ve faydasını görüyoruz. akşam etkinlik saati diyince gözleri ışıldıyor. ve koşarak halının üzerine serdiğimiz bezi getiriyor. birde dedesinin ona aldığı küçük tahtası var. bezi serip onuda üzerine koyuyor ve annesinin ne getireceğini bekliyor. sana sürprizim var diye içeriden bağırdığımda çok heyecanlanıyor. tabi ki her etkinliğe istediğim tepkiyi göstermiyor. bazılarını seviyor oynuyor. bazılarına da hiç bakmıyor bile. bu yaş grubuna etkinlik bulmak biraz zor basit şeyler yapabiliyorlar. Size de fikir olacağını düşünüyorum. Bazı etkinliklerimizin sonu banyoda bitiriyor. banyonuz hazır olsun:))



       HEM MEYVELERİ ÖĞRENİYORUZ HEM DE RESİM YAPIYORUZ. KİTAPÇILARDA SATILAN ÇIKARTMALARDAN. FİYATI GAYET UCUZ. KENDİSİ ÇIKARIP YAPIŞTIRIYOR. YAPIŞTIRIRKEN MEYVELERİ DE ÖĞRENİYOR. RESMİ BİTTİKTEN SONRADA DUVARA ASIYOR ONU VE EVE HER GELENE GÖSTERİYOR:)) TABİ BUNU SONUN A KADAR YAPAMADIK ÇÜNKÜ ÇIKARMALARIN İÇİNDE ELMA GÖRÜNCE DOLABA GİDİP ELMA DİYE TUTURDU:)) OTURUP ELMAYA DALINCA TABLOSU YARIM KALDI.







TIRAŞ KÖPÜĞÜ ETKİNLİĞİ;





       TIRAŞ KÖPÜĞÜNÜN İÇİNE GIDA BOYASI VEYA PARMAK BOYA KARIŞTIRIYORSUNUZ VE MINCIKLAMASINA  İZİN VERİYORSUNUZ. ÇOCUKLAR GENELDE BÖYLE ŞEYLERE BAYILIR. HALINIZIN ÜSTÜNÜ İYİ KAPATIN. ALKIŞLADIĞINDA DAĞILIYOR. VE ETKİNLİK SONU BANYODA BİTER. ETKİNLİKTEN ÇOK EĞLENSE DE BU ARALAR BANYOYU PEK SEVMEDİĞİNDEN SONRASINDA ZORLA BANYO YAPTIRMAK ZORUNDA KALDIK.


TOP ATMACA:


         ASLINDA BU DAHA KÜÇÜKKEN YAPILACAK BİR ETKİNLİK OLABİLİR. ÇÜNKÜ FAZLA OYNAMADI. 2-3 AY ÖNCESİNDE BU TARZ ŞEYLERE DAHA ÇOK İLGİ GÖSTERİYORDU. ŞİMDİ BASİT KALDI TABİ. PON PONLARI KİTAPÇIDAN ALDIM. 20 KURUŞ TANESİ UCUZ YANİ. PON PONLA YAPILAN ÇOK ETKİNLİK VAR AMA OĞLUMA YAŞINA GÖRE DEĞİL.

    BUNLARIN DIŞINDA EN ÇOK ZEVK ALDIĞI ETKİNLİKLERDEN BİR TANESİ DE BALIK BULMACAYDI. RESİMLEYEMEDİM ONU. ÇOK KOŞUŞTURUYORDU ÇÜNKÜ.  MANTIĞI ŞÖYLE FON KARTONLARINDAN BALIK YAPTIM. OĞLUMLA BABASI GÖZLERİNİ KAPATIYORLAR BENDE BALIKLARI ODANIN ÇEŞİTLİ YERLERİNE SAKLIYORUM. VEYA BANTLA ASIYORUM. BİR TANE BULUP BANA GETİRİYOR. SONRA TEKRAR BULUP TEKRAR GETİRİYOR. BULDUKLARINI ELİNDE BİRİKTİREMEZ MUTLAKA BANA VERMESİ LAZIM. BU OYUNDAN DEFALARCA OYNADIK KOŞUŞTURMALI OLDUĞUNDAN BAYILIYOR.

   BİR DE BASİT BİR ŞEY AMA ÇOK SEVEREK YAPIYOR OĞLUM. RENKLİ  BANTLARDAN ALDIM. ONLARI KAPIYA KÜÇÜK KÜÇÜK YAPIŞTIRIYORUM. HEPSİNİ SÖKÜP BANA GETİRİYOR.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayıldım bunlara bende hepsini deniycem...ben 2 çocuk tan cok firsat bulamıyorum bana bu konuda yardımcı ol lütfen. ..teşekkür ederim. ...bu arda bu sayfayı senmi açtın???

Adsız dedi ki...

Buarada ben yasemin Yaman öpüyorum canım. ..

Blog Listem

TAKİP ETTİKLERİM