RSS

Pages

28 Mart 2013 Perşembe

YANAN KEKİ DEĞERLENDİRMECE

Resulullah (sav) buyurdular ki: "Sizden biri kardeşiyle dövüşünce yüze vurmaktan sakınsın." (Müslim`in rivayetinde şu ziyade var: "...Zira Allah Adem`i kendi suretinde yaratmıştır.")




       Bugünlerde bir dalgınlık gidiyor. iki seferdir kek yakıyorum. hayatımda ilk defa. Annem'in fırınını çok açınca kekim yandı:((  Altı yanan keki atmaya kıyamadım. Üstünü alıp elimle ufak parçalara böldüm. Bir çırpma kabında muzlu crem ole ve 1 paket kerem şanti yi 2 bardak süt ile karıştırdım çırptım. İçine ufalanmış kekleri döktüm karıştırdım. Streç filme rulo şeklinde sarıp buzluğa attım. Misafirlere demedim tabi bunu yanmış kekten yaptım diye:)) Kırıntısı bile kalmadı hepsi anında bitti hatta tarifini istediler.Evde bayatlayan keklerle de yapılabilir.
AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Blog Listem

TAKİP ETTİKLERİM