RSS

Pages

30 Mayıs 2013 Perşembe

YOĞURTLU SEMİZOTU



Gezdim Halep ile Şamı, Eyledim ilmi talep, Meğer ilim bir hiç imiş, İllâ edep illâ edep.  
  Yunus EMRE




        Semiz otunu yıkayıp yoğurtlardım. Ama bu sefer 3-4 kaşık zeytin yağı ile tavada kavurdum sonra yoğutladım. Daha güzel oldu deneyin bence. Yaz geldi artık her şeyi yoğutlarım ben. Cacık, semizotu, kızartmalar,fasulye... ne bulursam yoğurtlu yerim.İşe gitmeyecekseniz bir kaç sarımsak ta eklediğiniz zaman ohhh.
     
MALZEMELER:
. SEMİZOTU
.2-3 KAŞIK ZEYTİN YAĞI
.YOĞURT
.TUZ
.SARIMSAK

YAPILIŞI;
.SEMİZ OTUNU YIKAYIN VE SAPLARI İLE BİRLİKTE DOĞRAYIN.
.TAVAYA ZEYTİN YAĞINI ALIN. ÜZERİNE SEMİZ OTUNU KOYUN.
.ÇOK KAVURMANIZA GEREK YOK. 1-2 DAKİKA YETERLİDİR.
.SOĞUDUKTAN SONRA YOĞURDUN İÇİNE DÖKÜN. KARIŞTIRIN.
.SARIMSAKLARI DA İÇİNE RENDELEYİN VEYA HAVANDA DÖVÜP KOYUN.


AFİYET OLSUN...



Hiç yorum yok:

Blog Listem

TAKİP ETTİKLERİM