RSS

Pages

26 Kasım 2014 Çarşamba

YENİ ŞEHİR,YENİ YAŞAM KAHRAMANMARAŞ.

Çok uzun süre oldu blogma yazmayali özledim baya. Bana cok cok uzun gelen bir yaz tatili, ev toplaması, ev taşiması ev duzenlenmesi, yeni bir şehir, yeni bir okul... Uzuuuuun bir tatil. sonra kurban bayrami , daha sonra misafirler , misafirler... Kahramanmaraşa taşindiktan sonra ilk annem geldi 2 hafta kadar kaldi. Annem gitti oglumun dogumgununu yaptik. Mehtap(görümcem:)) ve kayinvalidem geldi. Sonraki hafta semiha(yaya), tuğba(buba) ve zeynep(memmep) geldi. Gez gez gez  Yorulduk baya. yatili misafielerin haricinde  hoşgeldine gelenler oldu. Yanianlayacağınız blog aklima bile gelmedi. Bunu taslak olarak yazin hazirlamistim aslinda simdi isinize yarar mi bilmiyorum ama yayinlayayim istedim.                                
KIŞLIK DOMATES KONSERVESİ
.10 kilo domates
.2 kilo yeşil biber
.hatta 1 kilo kadar kırmızı bibet konulunca daha güzel oluhor zorunlu degil tabi

YAPILIŞI:
Domatesleri robatta cekin veya elinizde küçük küçük doğrayin. Biberleride doğrayin büyük bir tencereye alin ve yarim saat kadar kaynatin. Tencerenin altini söndürmeden kavanoza doldurun kapatin ve ters çevirin. Cok sicak yapmalisiniz bu işlemi yoksa kapaklar tutmayabilir. Kavanozlari ters  şekilde bekletin 1 gün tutup tutmadiklarini anlarsiniz. Kış icin muhteşem oluyor. Sadece menemen olarak düşünmeyin bütün yemeklere kullaniyorum.
AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Blog Listem

TAKİP ETTİKLERİM