RSS

Pages

17 Haziran 2013 Pazartesi

SENDEN ÖNCE BEN



                     Yazarın okuduğum ilk kitabı. Okuduktan sonra başka kitaplarını da araştırdım ama ya ilk kitabı ya da çevrilmemiş kitapları var. Tuğba'nın yoğun ısrar ve tavsiyeleri ile geçen hafta okuduğum kitabın fazlasıyla etkisinde kaldım. Etkileyici bir hikayesi olan kitabın mutlaka okuyun. Baştan sona romantik ve bir o kadar üzücü bir film izliyormuş hissine kapılacaksınız.

                Düşünün ki hayatı dolu dolu yaşarken ellerinizi ve ayaklarınızı kaybediyorsunuz. Ömür boyu tekerlekli sandalyede başkasına muhtaç olarak yaşıyorsunuz. Hiç düşündünüz mü böyle bir şeyi. Bu kitapla düşüneceksiniz. Engelli insanların evdeki ve dışarıda ki sorunlarına tanık olacaksınız. Belki de kendiniz den utanacaksınız neden daha önce hiç engelli bir insanı düşünmedim diye. Bire bir yaşayacaksınız onunla birlikte.

               ''Acaba ben onun yerinde olsam ne yapardım?'' sorusunu binlerce kez soracaksınız. Hem de kitabın bütün karakterleri için soracaksınız. Bir engellinin yaşamaya, dışarı çıkmaya, tatil yapmaya ve en önemlisi aşk yaşamaya hakkı yok mudur? sizce. Tabi ki vardır. Ama çevrenize bir bakın sadece bugün dışarı çıktığınız da bakın lütfen. Bir tekerlekli sandalye ile nerelere gidilebilir ve neler yapılabilir. Dünyayı engelliler için daha yaşanılası bir yer olsa ne güzel olurdu değil mi? Banane diyebilirsiniz. Sizin tercihiniz tabi ki. Banane diyorsanız bu kitabı okuduktan sonra konuşalım.


İYİ OKUMALAR...

Hiç yorum yok:

Blog Listem

TAKİP ETTİKLERİM